Je logo is het gezicht van je bedrijf. Dat laat je natuurlijk graag zien, waar en wanneer je maar kunt.
Wij zijn dan ook wel benieuwd: ben jij trots op jouw bedrijfslogo? Past het precies bij jou en bij wat je doet? Kun je jouw logo altijd gemakkelijk toepassen? Heeft het mooie, herkenbare vormen die je in je gehele huisstijl door kunt voeren?
Is jouw antwoord niet op alle vragen "ja!", mail ons dan even. We denken graag met je mee!
CITLALLI CAFÉ
Voor de vorm goes international!
Jorge en Laeticia wilden een nieuwe koffietent in Tlaxcala in Mexico openen. Ze vroegen ons een traditioneel maar toch hip logo te ontwerpen "with a European feel". Het mooie beeldmerk is perfect toe te passen op hun pand, koffiekopjes, tenue en allerlei merchandise.
KLANT & KLARE TAAL
Els van Klant & klare taal vroeg ons een logo en visitekaartjes te ontwerpen, passend bij haar dienstverlening.
Haar wens was duidelijk, ze sprak ons in klare taal toe: 'Geen toeters en bellen, zo simpel mogelijk'.
Haar eigen idee stuurde ze mee en wij maakten er dit mooie logo van >
INTER-PSY
Een jubileum moet je vieren, zo vonden ze ook bij INTER-PSY. Voor hun 10-jarig bestaan vroegen ze ons een tijdelijk feestlogo te ontwerpen.
Het jubileum ging niet onopgemerkt voorbij door dit feestelijke logo dat overal werd toegepast, en door leuke attenties voor alle medewerkers en een jubileumsymposium. Het feestjaar is nu voorbij, wij kijken al uit naar hun volgende jubileum!
MINDFULNESS BY DAPHNE
Daphne vroeg ons een logo te ontwerpen voor haar bedrijfje waarin ze mindfulness-cursussen geeft aan ouders.
De blaadjes staan voor het groeiproces en zijn tevens symbolisch voor de band tussen vader-moeder-kind. De rode kleur geeft de warmte weer die bij Daphne past en herinneren haar aan haar reizen door Afrika.
Na het logo volgden ook visitekaartjes, posters en flyers die we allemaal in dezelfde fijne stijl konden maken.
JOSÉ DE JAGER
José had al wat ideeën voor haar logo: "simpel, frisse kleuren, iets met mensen".
Haar eigen schets gebruikten we als inspiratie en wij goten het in deze vorm, die precies past bij José en haar bedrijfje!
NVHT
De Nederlandse Vereniging voor HandTherapie was niet op zoek naar een geheel nieuw logo maar naar een upgrade van het bestaande.
Ze wilden vasthouden aan de kleuren, en eigenlijk ook aan het beeld.
Wij gaven de handen meer vorm en staken zo beeld en tekst in een modern jasje.